Beep. Beep. Beep.

Herätyskello soi äännekkäästi ilmoittamaan uutta työpäivää baarissa. Olen baarissa töissä, koska joka päivä on erillainen. Toisena päivänä voi syntyä tappelu, vaikka se loppuisi hyvin nopeasti sen pomoni takia. Hän on lihaksikas heppu, joka osaa erottaa tappelu pukarit ja hän tekee mahtavia margariittoja. Työ kaverini Sofi on pestävä gootti, kämppikseni ja paras kaverini. Jos joku ulkopuolinen tulisi ovesta sisälle huomaisi "Mart Bar":rin olevan outojen ja erillaisten työntekijöiden baari. 

Tietysti olen minäkin vähän kummallinen, olen oudon näköinen työntekijä, jolla on vähän erillainen meikki, vaatteet ja persoonalisuus. Olen erillaisten ympäröimä, enkä minä erotu heidän joukosta. He ovat oikea perheeni.

Tänään on erityinen päivä, on kaverini Hollin syntymäpäivä ja menemme juhlimaan jonnekkin (en tiedä vielä minne) jatkoille. Laitan työvaatteeni päälle, ne ovat aika simppelit mutta tykkään niistä. Puna-musta paita, jonka selkään on kirjoitettu "Mart Bar" riippuu vuoden ajasta onko se pitkähihainen vai T-paita, musta hame, joka by the way ei ole sellaine mini-hame eikä polviin asti vaan siltä väliltä. Muut vaatteet saamme päättää itse, joka on vapauttavaa.

Hiukseni ovat selän puoleen väliin asti, joten ne ovat liian pitkät pitämään vapaina, joten laitan ne kahdelle poninhännälle eri puolelle päätä, toinen oikaelle puolelle ja toinen vasemmalle puolelle.

Meikkini on vähän juhlavampi tänään, joten minulla on vaalean sinistä luomiväriä, johon olen laittanut vaalkoisella kajaalilla pikku pisteitä. Laitan vain vähän tumman sinistä kajaalia rajaukseksi, joten jään siniset silmäni näyttävät kasvojeni keskipisteeltä. Vähän ripsaria ja silmäni ovat valmiit. Laitan valkoista huulipunaa huuliini ja teen söpön vaaleanpunaisen pikku sydämmen poskeeni, näin meikkini on valmis. Tälläinen perus meikki vie minulta vain suunnilleen 8 minuuttia, selviäisin luultavasti 5 minuutissa, mutta joidenkin meikkien pitää antaa kuivua.

Nyt vain söpöt valkoiset korkokengät jalkaan, mekko, jonka aion laittaa töiden jälkeisiin ajan viettoon (mitä se nyt onkaan) mukaan ja ovesta ulos ja taksilla baarille, joka on suhteelisen lähellä, mutta ei niin lähellä jotta voisin kävellä.

Baarilla työ vuoroni alkaa ja loppuu 7 tunnin päästä jä päivä voi vihdoin alkaa kunnolla.